Avatar billede aage3 Nybegynder
27. december 2007 - 17:40 Der er 5 kommentarer

mistet pogram

Jeg havde en gang et program,hvor der for enden af proceclinien var mulighed for at ændre skriften fra 50-200%.Er der nogen der kender det ?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2007 - 17:44 #1
Den er standard i IE7
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2007 - 17:49 #2
Du kan zoome fra 10 % til 1000 %.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2007 - 17:57 #3
aage3 >> Hvorfor lukker du ikke dine spørgsmål?
Du har spørgsmål helt fra 2003 som ikke er lukket???

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=aage3&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede aage3 Nybegynder
27. december 2007 - 22:10 #4
jeg er ked af at jeg ikke har lukket tidligere spørgsmål,men alderen trykker.Jeg er næsten 80,og kan ikke finde ud af det.Alle spørgsmål skal lukkes.
mvh.Aage3
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2007 - 22:24 #5
Det kan du sagtens finde ud af.  :-)

For at du kan lukke et spørgsmål, skal der være lagt et "Svar" og ikke "Kommentar"
Når du vil lukke, markérer du navnet i boksen nederst til venstre, og klikker på "Accepter"

Hvis der kun er sendt "Kommentar" bér du bare hjælperen om at sende et "Svar"

Godt nytår....