Avatar billede mdn91 Praktikant
26. december 2007 - 16:00 Der er 16 kommentarer

Kan ikke installere nyere computerspil

Hej..

Jeg har problemer med de nyere spil, når jeg vil installere dem på min pc.. Der sker simpelthen ingenting når jeg trykker setup og autorun virker tilsyneladene ikke. Der er tale om spillene Call of Duty 4 og Need For Speed: Carbon. Ældre spil kan sagtens installeres uden problemer.

Det mærkelige er, at jeg lige har formateret min pc, der ligger simpelthen INTET på den nu.. Men det virker stadig ikke

Nogen som kan hjælpe?
26. december 2007 - 16:20 #1
... og den er fuldt opdateret mht MS Update + Drivers + DirectX + Java + ???

Og du er logget ind som (eller rettigheder som) Administrator ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. december 2007 - 16:37 #2
Jeg har været ude for at det er nødvendigt at lukke antivirus samt firewall programmer for at installere nogle programmer/spil.
Har du nogen installeret? Prøv at lukke dem imens.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2007 - 17:24 #3
måske du skal ha opdateret dit grafikkort..O)
Avatar billede mdn91 Praktikant
26. december 2007 - 17:58 #4
karise_larry -> Fuld opdateret, ja. Hvordan tjekker jeg mine "rettigheder"?

amews aj-> Jeg har ikke fået installeret nogen virusprogrammer endnu, og har prøvet at deaktivere windows' firewall.

-bartfreaks -> Er gjort
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2007 - 18:18 #5
altså du har købt nyt grafikkort, som lever op til kravene på spillende..??
Avatar billede mdn91 Praktikant
26. december 2007 - 19:03 #6
Ja, min pc opfylder alle krav, men det burde da ikke have noget med installationen at gøre?? Jeg kan ikke installere spillet, jo!
Avatar billede mdn91 Praktikant
27. december 2007 - 14:41 #7
Igen bud?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 15:07 #8
virker dit dvd-drev ellers uden problemer..?
-
ellers prøv at lave et image af spillet, og installer derfra..?
Avatar billede mdn91 Praktikant
27. december 2007 - 15:09 #9
Hmm, ja mit drev skulle gerne være iorden.. Kan/ skal man have en driver til drevet?

Hvordan gør jeg det image halløj?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 15:19 #10
en driver til hvilket drev..?..normalt kræver en harddisk ikke en driver.!
-
Image halløj...start med at hent feks. poweriso,..el. lign. og læs i  hjælp..O)
Avatar billede mdn91 Praktikant
27. december 2007 - 15:50 #11
Det var mit DVD drev jeg tænkte på, men har fundet svar :)

Hmm, så er det med image prøvet.. Det virker ikke, så det må være noget med selve min computer :/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 16:15 #12
der er normalt ikke drivere til drev..incl. dvd, som tidligere nævnt.
spillende virker fint her, og hvis dvd-drevet virker fint, er det vel næppe dette.- http://support.microsoft.com/kb/314060/en-us
-
HVis image tricket ikke virker, fordi den siger..sæt den rigtige cd i, el. noget i den retning, skal du sikkert bruge en crack..
(Det er lovligt , da du har købt spillende)
Søg og download på gameburnworld.
-
Hvad der ellees kunne være galt, ved jeg ikke..?
Kommer der nogle fejlmeldninger, el. andet..??
Avatar billede mdn91 Praktikant
27. december 2007 - 17:19 #13
Hmm, er det mig der har misforstået noget, eller skal man ikke først bruge en crack for at åbne spillene når de ER installeret? Men nej, der er ingen fejlmeldinger, der sker bare intet når jeg trykker på div. setup ikoner.. Dog kan man høre at DVD drevet kører og at selve pc'en "tænker"..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 17:28 #14
sorry, ved ikke hvordan jeg kan hjælpe dig, ..O/
Måske en anden har et bud..?
Avatar billede mdn91 Praktikant
27. december 2007 - 17:45 #15
Ok, men tak for det indtil videre :)
Avatar billede mdn91 Praktikant
02. januar 2010 - 22:34 #16
Nå, den kom ikke længere - hvem vil have point??