Avatar billede fruut Nybegynder
25. december 2007 - 22:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

idéer efterlyses (ikke en reel opgave, men læs gerne alligevel)

Hej,

Først: Jeg blev forhindret at oprette spørgsmålet i den rigtige kategori så jeg håber det er godtaget her.

jeg har beskæftiget mig med HTML, PHP, MySQL, SQL, mv. i 4-5 år efterhånden on-off, og er begyndt at arbejde mere intensivt med java implementering, mere specifikt: AJAX kombination.

Jeg ville derfor høre om der er nogen der har en "lille" idé (jeg ved godt man selvfølgelig ikke vil offentliggøre sine guld-idéer ;)) som jeg kunne sidde og arbejde med. Jeg har før udviklet nogle communities, og det den slags arbejden-med-idéer jeg får mest ud af. Jeg har styr på redskaberne, men vil gerne prøve at stykke nogle projekter sammen. Det lyder måske en smule dumt, men det er sådan jeg arbejder bedst og det jeg får mest udnytte af.

Hvis nogen sidder inde med en (for dig selv) "ligegyldig" idé som du ikke har noget imod at jeg sidde og arbejder med så sig endelig frem.

Der er ikke krav til hvilken slags idé. Det kan være noget alá "hvorfor findes der ikke en hjemmeside hvor man kan.." til "hehe, lommeregner?", hvad i nu synes i kan undvære.

På forhånd tak og fortsat god jul :)
Avatar billede fruut Nybegynder
26. december 2007 - 22:45 #1
bump
Avatar billede fruut Nybegynder
31. december 2007 - 00:12 #2
...
Avatar billede ph0071 Nybegynder
08. januar 2008 - 14:53 #3
Hej
Hvor store projekter er du interesseret i ?
Avatar billede fruut Nybegynder
23. januar 2008 - 20:35 #4
ingen grænse.