Avatar billede fnug-1 Nybegynder
24. december 2007 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp søges - Kan ikke fjerne virus

Hej E.
Jeg er meget omhyggelig med sikkerheden på min computer, men har alligevel været uheldig...
Hver gang jeg lukker Internet Explorer 7 ned kommer BullGuard med 2 advarsler, om samme antal inficerede filer på følgende placering:

C:\Documents and Settings\FLEMMING\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3IMFGHS9

Mappen 3IMFGHS9 (som kan hedde noget andet) kan jeg godt slette fra fejlsikret tilstand, men efter en deaktivering af systemgendannelsen og en genstart, opdatering af BullGuard og åbning af min startside i IE "www.ni.dk" - så er problemet det samme igen.

Jeg ved jeg har fået slettet alle mapper, som ligger i alle mapper med navnet Content.IE5 inden ovenstående bliver udført, men lige lidt hjælper det altså.

Kan nogen hjælpe mig med at løse dette mysterium, så jeg kan komme videre. Det er PI*** irriterende!
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. december 2007 - 18:34 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/1123 er der forskellige programmer der kan anvendes
til fjernelse af virus.
Avatar billede fazli Nybegynder
24. december 2007 - 18:47 #2
Post en Hijackthis log.. Så kommer der nok nogen og tjekker den igennem ;)
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
24. december 2007 - 23:32 #3
Tak for interessen, men jeg gider ikke bøvle mere med det.
Maskinen får kniven...
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 11:49 #4
Hvis det er en ældre maskine så er det o.k. jeg ville nok have brugt lidt mere tid på den.