Avatar billede jdann Mester
23. december 2007 - 18:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skrivebord/programmer drejet 90 grader

Hejsa

Hjælp - hjælp - jeg er blevet skæv i nakken.
Da jeg åbnede PC her i aften er mit skrivebord med ikoner og alt drejet 90 grader.
Jeg aner ikke hvad der er sket. Måske er der blever trykket en en forkest - aner det ikke, men det er ret besværligt at skulle lægge skærmen ned.
Alt fungerer tilsyneladen bortset fra at ALT også programmer er drjer 90 grader.

Hvem kan hjælpe mig på ret vej igen

VH

Jørgen
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2007 - 18:56 #1
Prøv Ctrl + Alt + Pil op
Avatar billede suzyam Nybegynder
23. december 2007 - 21:18 #2
Kontrolpanel<skærm<indstillinger<avanceret<fanen med navnet på dit skærmkort<(nv)rotate<landscape.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
23. december 2007 - 22:29 #3
er det et nvidia grafikkort?  så klik på nvidia ikonet nede ved uret og gå ind i rotationsinsillinger og vælg 'roter 0 grader'
Avatar billede jdann Mester
24. december 2007 - 07:59 #4
Suzyam - ideen virker - tak for hjælp til alle
Jørgen
Avatar billede suzyam Nybegynder
24. december 2007 - 07:59 #5
cool m f. Det er jo det jeg skriver.
Avatar billede suzyam Nybegynder
24. december 2007 - 08:02 #6
Velbekommen ;)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
26. december 2007 - 00:31 #7
@ suzyam:  Nu er det ikke for jeg vil diskutere, men det dit og mit forslag er da bestemt ikke ens, mit forslag kræver jo kun 2 klik med musen, hvorimod dit kræver 10-15 stykker (har ikke talt)