Avatar billede Jø.P. Praktikant
21. december 2007 - 18:21 Der er 1 løsning

Manglende lyd i Mediaplayer & Realplayer

Jeg har instaleret Pinaccle Studio vers. 11.1, efterfølgende er der ikke lyd på mine videooptagelser i Windows Mediaplayer.

Jeg har downloadet Realplayer også her mangler lyden på videooptagelserne.

Der er lyd på optagelserne i Pinaccle og i Mediaplayer er der lyd på de videoklip der følger med programmet. Jeg har opdateret alt jeg kan komme i tanke om.

Hvad er der galt??

Venligst
Jørgen H. Poulsen
Avatar billede Jø.P. Praktikant
17. februar 2008 - 18:45 #1
Spørgsmålet er ikke længre aktuelt