Avatar billede ihj Nybegynder
21. december 2007 - 17:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billeder på DVD

Jeg har 4000 feriebilleder der fylder en del CD. Jeg vil gerne brænde dem ud på en DVD skive der kan de være på en.
Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 17:15 #1
Hvad mener du??
Avatar billede ihj Nybegynder
21. december 2007 - 17:19 #2
Jeg har et NERO 7 brændeprogram, og alt derpå med billeder er på CD, når jeg skifter til DVD, er det forudbestem hvilke filer der kan hentes, og det er ikke jepg filer der kan hentes
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 17:55 #3
Nu kender jeg ikke Nero, men så brug dog et andet program f.eks "cdburnerxp pro" Hvis du altså kører XP
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. december 2007 - 18:32 #4
jeg har nero 6 og der kan jeg da vælge både cd og dvd og begge dele samtidigt
vælg data dvd set din cd i og sig tilføj og der vælger du drev d eller e og så
overfør filerne og brænd dem
Avatar billede ihj Nybegynder
21. december 2007 - 19:00 #5
Ja, det har jeg prøvet, men når en DVD brændes som DATA DVD kan den ikke afspilles i min DVD afspiller.
Til Helge C.: Jeg kender ikke det program, men vil nu prøve det.
Avatar billede trav4u2 Novice
21. december 2007 - 19:31 #6
Du bør kunne brænde som data i Nero.
Har du prøvet at sætte din brænde-hastighed ned?
Avatar billede ihj Nybegynder
21. december 2007 - 19:43 #7
Til Helge C.: Jeg har nu prøvet det program du anbefalde, og billederne er på DVD skiven når jeg ser dem på min computer, men mmår jeg sætter skiven i min DVD afspiller kan billederne ikke vises.
Avatar billede trav4u2 Novice
21. december 2007 - 20:04 #8
Det kunne også være fordi din afspiller ikke accepterer jpeg-filer på en dvd.
Prøv at omdøbe et par stykker til jpg og så brænde dem.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 15:13 #9
"21/12-2007 19:43:13" Du skal konvertere billederne til et filsystem som din afspiller unserstøtter
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2008 - 21:43 #10
Noget nyt?