Avatar billede bjur Nybegynder
21. december 2007 - 10:25 Der er 5 kommentarer

Voip spørgsmål.

Jeg er fullrate kunde, og har nu mulighed for at køre Voip over min mobiltelefon. Den kræver en Sip server, port nr. samt brugernavn og adgangskode. Min spørgsmål går på om der er nogen mulighed for at bruge Voip gennem fullrate?

Hvis det ikke er muligt, er der så nogen der kan anbefale en god sip server?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. december 2007 - 11:54 #1
Jeg har voip gennem fullrate, alle oplysningerne burde fremgå af din router. Alle fullrate kunder har voip, du valgte jo et telefonnummer da du oprettede din konto.
Avatar billede bjur Nybegynder
21. december 2007 - 12:07 #2
Ja, og min fastnet telefon virker også, men det var meningen mobilen skulle kobles på det trådløse og bruge indstillingerne fra routeren, så jeg kører på fullrate takster og bruger deres server.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. december 2007 - 12:15 #3
Så skal du bruge indstillingerne i routeren til at taste ind i telefonen. Så du skal ind i routeren og finde din sip server og så videre. passwordet ved jeg ikke, men jeg formoder at det er det samme som du bruger til at skaffe dig adgang til routeren.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. december 2007 - 12:15 #4
Har du forresten overvejet at stille spørgsmålet i fullrates udemærkede forum.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. december 2007 - 12:27 #5
Har nu været inde og kikke i min egen router og alle de informationer du skal bruge står i Routeren, med undtagelse af dit password. Men lur mig om passwordet ikke enten er det du bruger til mitfullrate eller det oprindelige password til mit fullrate.

Du får adgang til routeren via denne adresse: http://192.168.1.1