Avatar billede bangsoe Nybegynder
20. december 2007 - 23:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Remote Backup

Findes der et nemt, godt og samtidig gratis program til at lave online backup med.
Jeg har egen server og ønsker et program som kan overføre filer dagligt (kun filer der ændres) - på et bestemt drev eller fra en bestemt mappe.
Håber I kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 23:36 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 23:38 #2
overså lige at det skulle være gratis,.  jeg kender ikke til nogle gratis tjenester desværre...
Avatar billede bangsoe Nybegynder
20. december 2007 - 23:38 #3
Gratis?
Avatar billede bangsoe Nybegynder
21. december 2007 - 00:20 #4
Det er ikke så meget en tjeneste men et stykke software.
Har hørt at der måske er en funktin i Vista.. kender nogen til denne?
Avatar billede ph0071 Nybegynder
21. december 2007 - 21:17 #5
www.idrive.com + www.mozy.com virker fint - automatisk backup, gratis.

www.adrive.com, gratis virke som en 'harddisk'
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
23. december 2007 - 11:00 #6
Jeg har købt dette program http://www.backup4all.com/ virker faktisk ganske godt... kan lave full backup eller incremental og 2 andre typer, og så kan det have flere backup funktioner og du kan sætte windows scheduler til at aktivere det... et rigtig godt lille program.