Avatar billede laroub Nybegynder
20. december 2007 - 21:44 Der er 5 kommentarer

Fejl ved lukning af program

Jeg får følgende fejl, som jeg ikke ved hvad betyder:
"WS_FTP does not appear to have been installed correctly for the current user. Ipswitch WS_FTP will exit" Er der nogen af jer, som ved hvad der menes med det. Den fejl kommer når jeg lukker programmet
Avatar billede ottobp Novice
30. december 2007 - 03:23 #1
det  lyder som en melding i forbindelse med opsætning af  FTP-programmet som du vel bruger i anden sammenhæng
Prøv og ryd op i  den  sammenhæng  så  tror jeg  det forsvinder
ellers må du jo vende tilbage

mvh

Otto B Petersen
www.ivaerksaet.dk
cert.forhandler af SummaSummarum
Avatar billede ottobp Novice
16. marts 2008 - 23:38 #2
var det  en fejlfunktion  i FTP-programmet  eller har du stadig  fejlfunktion i SS???
Avatar billede laroub Nybegynder
17. marts 2008 - 14:16 #3
Jeg har ikke været ud for det efter jeg installerede SS i min nye computer.
Så jeg tror, at det var fordi der lå et FTP-program som lavede et problem i den anden computer.
Avatar billede ottobp Novice
17. marts 2008 - 14:18 #4
ok  fint  nok
Giver  det point???
Avatar billede ottobp Novice
07. juni 2008 - 23:48 #5
gentager lige spørgsmålet..........
ok  fint  nok
Giver  det point???