Avatar billede neo-art Nybegynder
13. juni 2001 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

index filen på et asp site???

Hej mit spørgsmål er: Jeg har lavet et site i asp på min egen server!! hele stedet virker på serveren..
men da jeg så lagde det på nettet vil den ikke acceptere default.asp filen! selvom den er den eneste der ligger i roden.. hva kan være gået galt.. siden er lavet i fp. og index/default siden består af et frameset.
Avatar billede parazite Nybegynder
13. juni 2001 - 11:19 #1
Prøv at kalde filen index.asp. :)
Avatar billede twm Nybegynder
13. juni 2001 - 11:22 #2
har du checket store og små bogstaver?
Avatar billede proboss Nybegynder
13. juni 2001 - 11:25 #3
ved godt det lyder lidt sådan. men har du asp på dit webhotel.

du kan ringe til din udbyder og spørger hvad du kan bruge der er enkelte i nu der bruger home.asp i nu men ikke mange

//proboss
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. juni 2001 - 11:52 #4
Hvad blev løsningen?
Avatar billede neo-art Nybegynder
13. juni 2001 - 12:03 #5
Løsningen er at der skal en index.htm til at \"onload\" til default.asp!!!!! det fatter jeg ikke en S..... af men det virker så tak
Avatar billede -mascot- Nybegynder
13. juni 2001 - 15:46 #6
det er fordi default/index.asp ikke er sat som en start fil....
så du bliver nød til at køre inde.htm som er en start fil !!