Avatar billede snooby Nybegynder
18. december 2007 - 15:33 Der er 2 kommentarer

wifi problemer

Hey jeg har problemer med mit Wlan på min nye HP bærbar, Jeg køre vista og når jeg er online med min trådløse forbindelse, og så fx går ind i WC3 og hoster/joiner et game, så går der et lille stykke tid og så ryger jeg af battelnet, men har fundet ud af at jeg mister forbindelsen til internettet når jeg går ind på battelnet, men mister kun forbindelsen til internettet ikke til routeren, men så kan jeg fx gå ind og åbne en browser og gå ind på et eller andet og så er jeg på nettet igen uden jeg ahr gjordt noget.. nogle der måske kan hjælpe ? har også prøvet med en af mine venners d-link router og der er problemet det samme. håber på noget hjælp
Avatar billede snooby Nybegynder
18. december 2007 - 18:03 #1
ikke nogen som kan hjælpe ??
Avatar billede j3ppah Novice
20. december 2007 - 08:24 #2
har du deaktiveret alle firewall instillinger i vista, + security shit.???