Avatar billede hansi67 Nybegynder
17. december 2007 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Random billleder / vælg antal / links

Hejsa ..

Er der nogen der lige gider at hjælpe lidt med et lille script.

Jeg har omkring 5 billeder (måske flere) som skal skrives ud random på nogle forskellige websider og der skal være mulighed for at sætte antal billeder der skal udskrives på den enkelte side.
Billederne skal linke (Alm  <a href > link) til nogle websider.

Det vil sige f.eks:
Side 1: skal der skrives 2 billeder ud
Side 2: skal der skrives 1 billed ud
Side 3: skal der skrives 5 billeder ud

Jeg ved ikke om jeg har forklaret mig ordentligt ellers må I endeligt sige til.
Avatar billede hansi67 Nybegynder
17. december 2007 - 22:00 #1
Jeg har prøvet at modificere et par scripts til mine behov, uden held.. bla. andet dette:
http://www.eksperten.dk/spm/764793

hilfe hilfe :)
Avatar billede roenving Novice
20. december 2007 - 00:24 #2
Ikke helt forstået ...

-- har du et antal billeder med tilhørende link-adresser, som du så vil have i et forskelligt antal på forskellige sider ?-)

-- og er dette antal statisk for hver side, eller kan det også variere ?o]

-- er antallet statisk, kan du jo generere dummy links/images, som så kan udfyldes onload, er det variabelt ville jeg tænke i noget DOM-append-approach !-)