Avatar billede tizmo Nybegynder
17. december 2007 - 17:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg selv lave en CS server?

Hey. Jaah overskriften siger jo det hele, men spørgsmålet er altså om jeg selv kan lave en cs server?
Ikke noget hosting, bare en server jeg kan bruge sammen med gutterne når vi spiller?
Mvh Thomas
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2007 - 20:44 #1
skal det være med amx m.m.???
Avatar billede tizmo Nybegynder
17. december 2007 - 21:14 #2
hehe, allerede der hopper jeg fra.?= :/ aner ikke hva det er?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2007 - 22:04 #3
Det er en menu der giver hurtig adgang til konfiguration, ban m.m
Men jeg tror du bare skal starte CS, vælge "new game" og starte server derinde fra :)

Hvad forbindelse har du? (upload!)
Avatar billede tizmo Nybegynder
18. december 2007 - 00:04 #4
hey.. joov, det vil jeg gerne ha på :) Hehe, det er ik fordi jeg ik ved noget om det, men vidste bare ik lige at det hed det :)
hehe, jeg har 1Mbit upload?
Avatar billede tizmo Nybegynder
18. december 2007 - 01:42 #5
godaften igen john.. fandt lige en guide på nettet, hvor jeg da fik det til at virke, med en såkaldt dedicated server. Hvor jeg så startede en server og loggede ind på den bagefter.(på samme com). Men da jeg så prøvede at installere AMX så stod jeg sku af, troede at det var sådan at man ku få en menu i selve spillet, hvor man kunne "styre" tingene fra.? nu er jeg ikk lige så meget inde i alt det der med scripts osv.? Er det bare mig der ik har læst ordentligt eller kan man kun sådan? forsøgte os et mod der bare hed ADMIN-MOD?!
Avatar billede tizmo Nybegynder
18. december 2007 - 15:30 #6
En lille opdatering : Jeg har nu fundet ud af hvordan jeg får en server på benene. har dog ikke rigtig spillet med nogle på den endnu !! Jeg har haft installeret AMX mOD , men har nogle problemer med det. Det jeg gerne vil er at jeg i spillet kan trykke eksempelvis på tasten "U" og så at der kommer en "admin menu" frem? (lidt ligesom buymenu)..?! Kan det lade sig gøre?
Og hvis ja, Hvordan?!
Avatar billede tizmo Nybegynder
18. december 2007 - 15:30 #7
hovsa, og hvordan ændrer jeg i banerne på serveren? bare inde i maps.cmd eller hva den hedder?=
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2007 - 16:14 #8
tjek www.olddevils.dk - der er en guide...
Avatar billede tizmo Nybegynder
18. december 2007 - 16:26 #9
jo tak .. kan dog ikke lige finde det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2007 - 19:45 #10
Avatar billede tizmo Nybegynder
19. december 2007 - 01:28 #11
john.. ?! Jeg bliver altså ved med at spørge.. jeg kan sagtens få oprettet en server osv. der er bare stadig problemer.. jeg mener at jeg læste et sted at man sku "lave" en admin konto?
Kan simpelthen ik få de mods der til at virke.. metamod og amxmodx (det med brugermenu).. hva kan jeg gøre forkert.. har gjort nødagtig som beskrevet på den side.. :( =!?!? Den der HLSERVER.. skal den være installeret i steam mappen? Jeg har prøvet 3 forskellige steder efterhånden :(

Hvis jeg vidste hvordan satte jeg point for svar på dette op.. for vil virkelig gerne lige ha styr på det.. :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2007 - 19:34 #12
Kan se du har oprettet spørgsmål i vores forum :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2007 - 19:36 #13
http://www.olddevils.dk/forum/viewthread.php?forum_id=24&thread_id=807

Husk at du ikke får besked ved indlæg i forum, så tjek løbende :)
Avatar billede tizmo Nybegynder
19. december 2007 - 20:17 #14
hehe. ja.. tæntke at der måske var nogen der som vidste noget :) Det er bare det skide admin halløj der :/
Avatar billede tizmo Nybegynder
27. marts 2012 - 00:30 #15
pænt gammel tråd, men hvis du lige ligger et svar John, så får du lige de point :) ??!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2012 - 07:46 #16
ok :)