Avatar billede serene Nybegynder
17. december 2007 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

explorer låser siderne

hej, der er mange sider jeg ikke kan komme ind på i vista de låser fast og pc,en må genstartes.
jeg har installeret den nye beta opdatering, men det hjælper ikke.
er der andre der har samme problem, eller løst det.
mvh Bo
Avatar billede mcwearq Nybegynder
17. december 2007 - 15:34 #1
Har desværre nøjagtigt det samme problem og har også prøvet at formulere det i en tidligere streng. Har også overvejet at installere den ny SP1 beta, men det kan åbenbart ikke betale sig.
Det her er jo egentligt fuldstændigt åndsvagt - havde en velfungerende XP-installation, men skulle alligevel lige have et kig på den nye hypede Vista, da jeg fik en mulighed for at downloade den gratis via mit arbejde. Skulle nok have startet med en dualboot-installation, men nu blev det altså en "ren" overgang. Indtil videre har det nye OS ikke imponeret, tværtimod - bevares, det ser lidt bedre ud, men det opvejer ikke alle de ulemper der er ved det, tilsyneladende ufuldendte system.
Avatar billede serene Nybegynder
17. december 2007 - 17:44 #2
jeg ved ikke hvad den nye SP1 hjælper, men det er da ringe at explorer ikke kan fungere ordentligt.
Avatar billede serene Nybegynder
14. februar 2010 - 09:11 #3
mm