Avatar billede hadro Novice
13. juni 2001 - 08:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NL Notes fejl...

Enkelte gange kommer notes op med en fejl omkring som siger \"NL Notes failure. The program has maked an illigal operation\" eller noget i den retning. Der skal helst undgås en re-installation af notes.
Avatar billede roed Nybegynder
13. juni 2001 - 10:43 #1
Hvilken version af Notes bruger du???
Avatar billede hadro Novice
13. juni 2001 - 12:12 #2
Notes 4.6
Avatar billede roed Nybegynder
13. juni 2001 - 12:15 #3
Så skal du opgradere til 4.6.7 Der er amnge bugs i 4.6. Husk ! Du behøver ikke slette din nuværende installation, Notes husker alle dine indstillinger hvis du bare kører den oven i den gamle !!
Avatar billede hadro Novice
13. juni 2001 - 12:59 #4
Jeg så lige at det var 4.6.2 version.....har ikke mulighed for at opdaterer....
Avatar billede roed Nybegynder
13. juni 2001 - 13:07 #5
Du kan downloade QMR fra www.notes.net. Det er ikke sikkert der er en dansk version hvis du bruger det, men prøv at kigge lidt på siden ! Ellers er der kun re-installation tilbage, men det er nu heller ikke så farligt :-)
Avatar billede jhr Nybegynder
13. juni 2001 - 15:04 #6
Hvornår får I fejlen (hvad gør I)?
Er der Norton Antivirus installeret på maskinen?
Operativsystem på maskinen?
Avatar billede hadro Novice
11. juli 2001 - 15:40 #7
GLEM DET......