Avatar billede vraa Nybegynder
16. december 2007 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Udbydere af hosted exchange server

Jeg er på udkig efter en god og stabil udbyder af hosted exchange server. Plads er en vigtig faktor. Gerne 500mb og opefter.

Nogen der har nogle gode erfaringer?
Avatar billede justrace Novice
17. december 2007 - 00:34 #1
Har selv benyttet dandomain.dk, meget stabilt, ikke specielt billigt, men...

Support helt ok, og du behøver ikke selv lave indstillinger, ring, sig hvad du vil have lavet om, og det kører normalt i løbet af kort tid.
Avatar billede justrace Novice
17. december 2007 - 00:36 #2
Skal lige nævnes at al support er med i prisen, det er kun ekstra features der skal betales for, ikke opsætning og support.
Avatar billede vraa Nybegynder
18. december 2007 - 09:14 #3
Tak skal du have justrace. Har du erfaring med wannafind og deres hosted exchange? Så at det var billigere og med mere plads. Men det er jo ikke altid en fordel at det er billigere :-)
Avatar billede justrace Novice
19. december 2007 - 21:34 #4
Mange af de billigste, leverer kun tjenesterne, og så skal man selv stå for alt det praktiske, altså opsætning af specifikke løsninger osv. Hvis man så skal have hjælp koster det ofte meget, og jeg mener meeeget mere end besparelsen. Hos dandomain har du allerede betalt for den service gennem dit abonnement. Deres support og hjælp til selv den lille bagatel er ikke længere væk end telefon eller mail.

Med hensyn til plads køber du jo bare det du skal bruge.

Kender ikke til wannafind, men deres løsning ligner den anden, men prøv at gå i detaljer og sammenlign, tag en snak med begge og spring på.

Husk i beslutningen, at services og muligheder du ikke tænker på lige nu, kunne være interessante i morgen.

Læg lige mærke til outlook 2003 og 2007 licens og understøttelsen. Der er mange der med deres nye pc'er med viste køber den ny office.

Det er også værd at bemærke af den grund at dandomain hurtigt er med når der kommer nyt.

Nu må jeg hellere stoppe, og lige til sidst: Nej, jeg har ikke nogen interesse i nogen af de to, og får heller ikke julegave fra dandomain.