Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
15. december 2007 - 22:52 Der er 5 kommentarer

Min bærbar går pludselig ud

Hej..
Jeg har en forholdsvis ny bærbar fra, Packard Bell (3 mdr gammel or so) som har fungeret fint. Men pludselig idag er den begyndt at gå ud, ligepludselig. Uden noget meddelser eller lign.

Har i en anelse om hvad der kan være galt?..
Jeg syntes ikke min blæser, blæser mere. Kan det være den som muligvis er stået af?
15. december 2007 - 23:25 #1
... virker den varm - på undersiden ?
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
16. december 2007 - 00:27 #2
Tjah, pt er CPU'en 50-60C..
Avatar billede reinelt Nybegynder
16. december 2007 - 12:11 #3
jeg ville sende den til forhandleren mens garantien er i kraft. jeg går ud
fra det har stået på i længere tid.
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
16. december 2007 - 16:14 #4
Nej det er først lige kommet pludseligt :S
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. december 2007 - 22:34 #5
Hmm... Enig med reinelt!... Smid den tilbage i butikken og få dem til at se på den. Hvis du begynder at få andre til at se på den og lave noget på den, bortfalder garantien fra producentens side.