Avatar billede kimball Nybegynder
14. december 2007 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Tribal design mix sammen med egen logo..

Er ved at skulle have lave et logo som skal trykket på et par bukser, og det består af ef egen lavet logo (Word og Paint) også skal der nu noget design (Tribal) uden om det.

Har prøvet af upload billeder af logo og ca hvilken type tribal der ønsket rundt om.

Logo skulle gerne være inde i en "sikker zone" så man kan se hvad der står, også uden om og ned efter skal det tribal være. Den lille grønne figur viser næsten hva der ønskes.

Billede 1 - Logo
http://xs.to/xs.php?h=xs322&d=07505&f=logoet.png

Billede 2 - Eksempel af tribal
http://xs.to/xs.php?h=xs322&d=07505&f=her.JPG
Avatar billede minus Nybegynder
15. december 2007 - 18:05 #1
Et offtopic spørgsmål: Hvor kan man få lavet tryk på bukser henne? :)
Avatar billede kimball Nybegynder
15. december 2007 - 18:13 #2
Det kan man mange steder.. men nu er dette til nogen sepciel busker, da jeg er wrestler, så lige dem her får jeg fra USA. Lavet efter helt egen ønske.
Avatar billede jannike Nybegynder
04. april 2008 - 18:52 #3
Kan jeg godt lave. Går udfra at du vil have man åbner "hullet" op i tribal så navnet kan stå "derinde"? 800 kr. inkl. moms
www . creativeme. dk