Avatar billede sigmadk Nybegynder
14. december 2007 - 20:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Layer ovenpå layer?

Hej,

Er du muligt at placere på layers ovenpå hinanden?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2007 - 20:36 #1
z-index

saa vidt jeg husker skal position vist også være slået til (men det er jeg ikke helt sikker på)
Avatar billede sigmadk Nybegynder
14. december 2007 - 20:38 #2
Kan det kun lade sig gøre med position: absolute;? eller?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2007 - 20:43 #3
der har været noget om det tidligere i dette forum og olebole svarede vist at det var nogenlunde ligegyldigt, jeg ved heller ikke om position er nødvendigt, men det kan være browser afhængigt.
Avatar billede sigmadk Nybegynder
14. december 2007 - 20:50 #4
hmm, jeg kan godt få det til at virke, hvis position sættes til absolute, men ikke hvis den sættes til relativ? Og jeg ville helst placere efter det sidste...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2007 - 20:59 #5
så må du nok finde olebole og spørge ham han ser ud til at vide mere om det end jeg gør. Tjek evt. W3s specifikation af hvordan z-index skal fortolkes.
Avatar billede sigmadk Nybegynder
17. december 2007 - 13:34 #6
Svar!