Avatar billede oblivion Nybegynder
05. december 1999 - 03:44 Der er 5 kommentarer

UnrealEd Critical Error

Jeg har et problem når jeg starter UnrealEd op.Imens Log vinduet er åbent
kommer der følgende Critical Error:

General protection fault!
History: UEditorEngine::FinishAllSnaps <- UEditorEngine <- (MAP GRID X=16 Y=16 Z=16 BASE=ABSOLUTE SHOW2D=ON SHOW3D=OFF) <- WM_USER_EXEC <- VbWindowProc <- glxDetectOutput <- UGalaxyAudioSubsystem::Init <- UEditorEngine::InitEditor <- UEditorEngine::Init <- InitEngine

I Log vinduet er den nået til følgende linie:

Cmd: CAMERA OPEN HWND=4012 X=0 Y=0 XR=992.....

UnrealEd køres på en PII med 128MB RAM,
Voodoo2 8MB, Matrox G100 8MB og Sound Blaster 16.
Avatar billede dres Nybegynder
05. december 1999 - 13:59 #1
Har du kørt en update på unreal ?
Avatar billede oblivion Nybegynder
05. december 1999 - 16:17 #2
Jeg har opdateret Unreal til den nyeste patch (225f) og jeg har også prøvet UnrealEdFix4. Alt mit hardware er også opdateret med de nyeste drivere.

Første gang jeg skulle køre Unreal Tournament med 3dfx Glide gjorde den noget lignende.
Avatar billede schubert Nybegynder
05. december 1999 - 20:54 #3
Hvis du har en version med CD-Crack kan det være der fejlen opstår.
Jeg havde samme problem, men installerede en version mere unden at køre cd-cracket og så virkede det.

Jeg ville måske prøve at poste oplysningerne i en af Unreal nyhedsgrupperne.
Avatar billede oblivion Nybegynder
05. december 1999 - 21:20 #4
schubert
Hvad for et cd-crack?
Det er den originale version af Unreal.
Avatar billede charon_dk Nybegynder
23. januar 2000 - 00:37 #5
Unreal Tournament's nye editor kører uden problemer, brug den.