Avatar billede cherie6 Nybegynder
13. december 2007 - 18:26 Der er 7 kommentarer

Gæstebog med overordnet side m. Undersider HJÆLP

Hej
Jeg er bestemt ikke nogen haj til web, men jeg har min hjemmeside i frontpage og søger en gæstebog, som linker vidre til indlægget, som kan besvares.

Alså en gæstebog hvor det IKKE, er en lang rulle....
men med overskrift....bla bla som man så kan trykke på for at komme til det entlige indlæg.

Der må meget gerne være en ip-nummer funktion, og slette funktion af admin (mig)og meget gerne hvor jeg selv kan indsætte farvekode så den passer til resten af min hjemmeside http://www.cherie.dk Jeg har før haft gæstebog og anmeldesbog...men mit Skript er gået tabt ved serverskift hvor mine gæstebøger blev hostet. (den kan jeg ikke forklare bedre)Jeg har dog stadig back up af noget...men ikke scriptet/koden der laver Gæstebogen.

Som sagt er jeg ingen haj og jeg har pladret rundt på den der hotstuff ting...men for mig ser alle gæstebøgerne ens ud.

Er der en venlig sjæl der kan lave et script til mig?
Om ik andet et link til hvor jeg kan finde præsis den form for gæstebog?

På forhånd tak!
Avatar billede justrace Novice
14. december 2007 - 01:32 #1
Den gæstebog i frontpage, kan den ikke rettes til så den passer til dig?
Avatar billede cherie6 Nybegynder
14. december 2007 - 09:13 #2
Hej

Jeg har prøvet, men jeg kan ikke få den til at se rigtig ud.
Avatar billede justrace Novice
14. december 2007 - 09:33 #3
Prøv at finde en der passer dig på nettet, og klik "Vis" > kilde, og klippe koden over i frontpage, og ret den til. Hovsa!, må man det? Ved det ikke, men det kan lade sig gøre.
Avatar billede justrace Novice
15. december 2007 - 14:06 #4
Er du kommet længere?
Avatar billede cherie6 Nybegynder
16. december 2007 - 17:19 #5
Nej Jeg er desværre ikke kommet længre...den i frontpage har jeg leget med, men den dur ikke...øv
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 17:35 #6
Gad vide hvor alle experterne er blevet af? Bare den mindste smule antydning af kvinde i brugernavnet får dem normalt til at slås om pointene.

.....nåh jo, de er ikke kommet tilbage fra dit link. *GG*

God jul.
Avatar billede cherie6 Nybegynder
16. december 2007 - 19:13 #7
Tæt på at betale mig fra det....øv.....kan man højne intereessen med max point igen igen?

(burde have slukket for fotosiderne...*GGG*)