Avatar billede delpirzola Nybegynder
12. juni 2001 - 23:03 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

selvvisende fil

hejsan.....
hvordan laver man en cd-rom der selv starter op med et eller andet billede og så man kan trykke videre til nogle foskellige menuer.
hvis det altså er muligt
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. juni 2001 - 23:12 #1
Avatar billede delpirzola Nybegynder
13. juni 2001 - 03:08 #2
jeg har nu læst det link du skrev, og er ikke blevet meget klogere.....jeg er ikke så skide meget inde i alt det her....og det link der er på siden du henviste til, der eksisterer siden ikke mere
Avatar billede msmows Nybegynder
13. juni 2001 - 12:53 #3
Der skal bruges et program som \"Auto Play Studio Menu\", http://www.autorun-autoplay-tools.com/