Avatar billede djmoose Nybegynder
13. december 2007 - 08:52 Der er 7 kommentarer

Køre vista på uoriganal XP

Jeg har lånt en ulovlig Windows XP Pro da der ikke fulgte en med computeren i sin tid. Da min productkey er til mediacenter edition er jeg nødt til at bruge den ulovlige version.

Herefter installere jeg min lovlige Vista, men vil der komme konflikter når den er baseret på en ulovlig XP...

Vista er en opgradering og jeg har forsøgt at bruge min Mediacenter key, men den virker ikke på Pro...
Avatar billede di8leva Nybegynder
13. december 2007 - 09:00 #1
Kan godt tänke mig at det bliver problem...

En opgradering er kun gyldig hvis det som bliver opgraderet er gyldigt...

Eller har du fåt en ny produkt-nögle til Vista?
Avatar billede nva Praktikant
13. december 2007 - 09:06 #2
Avatar billede djmoose Nybegynder
13. december 2007 - 09:13 #3
Jeg har fået en key til vista ja.... tænke faktisk på om den kunne installeres uden at installere XP først. For nu har jeg gjort det og skal vælge ved opstart om jeg vil bruge XP eller Vista til opstart????
Avatar billede nva Praktikant
13. december 2007 - 09:56 #4
Avatar billede nva Praktikant
13. december 2007 - 10:36 #5
Som du kan læse i pcworld-linket, så burde det være muligt at installere Vista uden XP, selvom du bruger en opgaradering.
Avatar billede j3ppah Novice
17. december 2007 - 13:08 #6
du bruger da vel ikke en ulovlig version af xp ;)... :P:P:P
Avatar billede nva Praktikant
18. december 2007 - 07:58 #7
Hvordan går det så?