Avatar billede x3ro Nybegynder
12. december 2007 - 11:52 Der er 2 kommentarer

PHP mailform?

Hej Eksperter,

ER der en person som ligger inde med en php form, som kan tilpasses til at indeholde følgende parametre:
Firma/Navn: (Skal være et tekstfelt)
Gade: (Skal være et tekstfelt)
Postnr. & By: (Skal være et tekstfelt)
Telefon: (Skal være et tekstfelt)
Mobil: (Skal være et tekstfelt)
E-mail: (Skal være et tekstfelt)
Ønsket lejedato: (Skal være tre dropdown felter, hvor det første er dag og det næste er måned og det sidste er år)
Evt. bemærkninger: (Skal være et tekstarea)

Når bruger har indtastet følgende informationer skal de kunne sendes til en mailadresse - informationerne i mailen man modtager må gerne være stillet pænt op.

På forhånd tak.

// NEWbie-dk
Avatar billede nemlig Professor
12. december 2007 - 13:11 #1
Du er ikke specielt flittig til at uddele point - kan se i dine tidligere spørgsmål, at du selv har svaret på de fleste?
Efterlyser du færdig kode eller inspiration til, hvordan det kan gøres??
Avatar billede x3ro Nybegynder
12. december 2007 - 18:46 #2
Ja efterlyser stadig.

Og som svar på at jeg selv har valgt pointene , så er det fordi jeg enten ikke har fået svar på mit spørgsmål eller at jeg har været nød til at lukke dem for at oprette dem igen forfra så jeg kunne få nogen nye til at kigge på dem.

Jeg har absolut ikke i sinde at tage point for andres arbejde - håber jeg du forstår.