Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
11. december 2007 - 23:41 Der er 5 kommentarer

Visning i excel

Hej!

JEg har et program med et regneark jeg har fået tilsendt.

Jeg kan ikke se de ekstra ark der ligger i regnearket og rullepanellet er der heller ikke.

Hvor slår jeg de ting til igen så jeg kan se de ekstra ark , som jeg ved er der...da andre godt kan se det i med deres excel. Hvor i mine indstillinger er der noget galt ?

På forhånd mange tak!
Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
11. december 2007 - 23:43 #1
Der skulle ikke stå program med regneark.... jeg har fået til sendt et regneark som jeg har åbnet i mit excel, men den viser ikke alle arkene...der er nemlig flere... hvorfor kan jeg ikke se dem ?.... når andre der åbner samme regneark godt kan.
Avatar billede jeppson Nybegynder
11. december 2007 - 23:45 #2
Det gøres under FUNKTIONER / INDSTILLINGER / VIS
Avatar billede jlemming Nybegynder
12. december 2007 - 09:51 #3
Prøv evt:
engelsk
Format,sheet,unhide

Dansk (måske)
Format,ark, vis
Avatar billede mowi Nybegynder
12. december 2007 - 17:53 #4
Vedr. rullepaneller så slåes de fra og til under Funktioner --> Indstillinger --> Vis. Her kan der sættes og fjernes flueben for hhv. vandret og lodret rullepanel.
Avatar billede jlemming Nybegynder
02. januar 2008 - 11:14 #5
husk at lukke dit spørgsmål, evt. ved at du selv ligger et svar og accepter det.