Avatar billede pink-bear Nybegynder
11. december 2007 - 19:28 Der er 7 kommentarer

COD4 multiplayer - kan ikke logge på servere

Hej Eksperter!

Jeg har et knaldhamrende irriterende problem. Jeg har netop bygget en dejlig spillecomputer så jeg kan nyde alle de fede spil som er kommet på markedet her i 2007.
En af mine klare favoritter er Call Of Duty 4, som jeg netop har gennemført. Men jeg kan ikke få lov at udnytte multiplayerdelen, hvilket irriterer mig på det groveste.

Jeg har altid været en stor fan af COD serien, men lige siden vi fik en Zyxel P-335WT router ind ad døren, har jeg ikke kunne spille COD2 multiplayer, og nu heller ikke COD4!

Jeg har fulgt denne guide til at åbne en port - det virker stadig ikke! http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-335WT/Call_of_Duty_4.htm

Jeg håber der er en ildsjæl derude bag en skærm et sted, som kan hjælpe mig.
På forhånd tak
Avatar billede Famme85 Novice
11. december 2007 - 19:40 #1
Har du hentet den nyeste patch? kan være problemet!
Avatar billede pink-bear Nybegynder
11. december 2007 - 19:46 #2
Jeps, den har jeg hentet og installeret, desværre uden den store forskel.

Det skal lige siges at, når jeg har prøvet at logge på nogle forskellige spilservere, og jeg så går ud i vista igen, så virker nettet ikke i 2-8 minutter (det varierer).
Avatar billede riversen Nybegynder
15. december 2007 - 19:41 #3
port forwardingen er kun aktuel hvis du selv vil hoste spil
Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. december 2007 - 10:03 #4
28000 + 28010 bruges også men mest til server, måske kan det hjælpe.

jeg havde problemer med router da jeg kørte DMZ til anden ip en min egen, så jeg måtte lave det om til port forward.
Avatar billede teamet Nybegynder
03. januar 2008 - 04:35 #5
Sæt din ip til at være statisk (så den altid er den samme) og lav herefter pågældende ip til dmz (de-militarized zone). Så kan du om ikke andet være sikker på, at det ikke er routeren, som er problemet. Sluk evt. software firewall. Cod4 er latterligt fedt multiplayer!
Avatar billede Famme85 Novice
18. august 2010 - 12:34 #6
lukket
Avatar billede Famme85 Novice
18. august 2010 - 12:35 #7
?