Avatar billede insert_coins Nybegynder
12. juni 2001 - 20:48 Der er 7 kommentarer

Mangler driver

Hejsa.
Jeg er den glade ejer at dette lydkort:

Creative
Audio PCI 34
Model nr CT5807
PART nr 400105 1701

Men jeg mangler en driver til det. Så hvis der er en der ved hvor jeg kan downloade en driver der passer til mit lydkort vil jeg belønne dig med 50 point, måske mere hvis du er flink:)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. juni 2001 - 20:49 #1
Overvej lige kategorien næste gang. :)
Avatar billede tpiil Nybegynder
12. juni 2001 - 20:52 #2
Avatar billede zycho Nybegynder
12. juni 2001 - 20:53 #3
Jeg tror du har et SB 16 kort.

Prøv driverne. Er ret sikker på at de virker....

Hent her: http://www.creativelabs.com/support/files/download.asp?Centric=105
Avatar billede insert_coins Nybegynder
12. juni 2001 - 20:55 #4
jeg prøver
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2001 - 20:56 #5
Jeg går ud fra du mener et PCI 64 - der findes så vidt jeg i ved intet 34 ;)

Du kan hente driverne her: http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=16

NanoQ

Avatar billede insert_coins Nybegynder
12. juni 2001 - 21:01 #6
Sorry parazite, men jeg kunne ikke lige finde ud af hvor jeg skulle ligge spørgsmålet
Avatar billede insert_coins Nybegynder
12. juni 2001 - 21:52 #7
indtil videre har jeg ikke kunne få nogle af driverne til at virke, men hvis det lykkes er der selvfølgelig point at hændte. Jeg orker ikke mere i aften jeg har rodet med det skidt i snart 3 timer og jeg skal til eksamen i morgen:(