Avatar billede x3ro Nybegynder
10. december 2007 - 23:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalenderscript - problemer!

Hej Eksperter,

Jeg få følgende fejlmeldinger - kan ikke få dem væk nogen der vil hjælpe mig evt. ved at modtage filerne det drejer sig om pr. mail?

Så jeg kan komme videre!

Nedenfor vises fejlmeldingerne:
Warning: fopen(/usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/../cal_data/mycalendar) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(/usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/../cal_data/myevents) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: gmdate() expects parameter 2 to be long, string given in /usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/calendar.inc.php on line 29

Warning: fopen(../cal_data/mycalendar) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(../cal_data/myevents) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/sth151964/borgerhus/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139
Avatar billede j4k0b Nybegynder
11. december 2007 - 07:46 #1
Den første fejl er "Permission denied ..." hvilket skyldes at du ikke har rettigheder til at læse filerne. CHMOD 777 og problemet skulle være løst.

De andre fejl kan være sideeffekter af den første fejl.
Avatar billede x3ro Nybegynder
11. december 2007 - 16:20 #2
Det giver altså ikke nogen effekt at ændre det til CHMOD 777 i ftp programmet.
Avatar billede x3ro Nybegynder
11. december 2007 - 16:23 #3
Efter at have sat den til CHMOD 777 får jeg følgende melding:

Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(/usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/myevents in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(/usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/myevents) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(/usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 121

Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 216

Warning: ftell(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 219

Warning: feof(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 222

Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 158

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 159

Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fopen(/usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/../cal_data/mycalendar) [function.fopen]: failed to open stream: Invalid argument in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 139

Warning: fseek(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 247

Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 249

Warning: ftell(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 253

Warning: feof(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 255

Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 158

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/www/borgerhusdk/www/booking/modules/classes/csvfile.inc.php on line 159
Avatar billede x3ro Nybegynder
11. december 2007 - 23:06 #4
Nogen der vil hjælpe ?! har altså virkelig brug for hjælp
Avatar billede x3ro Nybegynder
12. december 2007 - 01:22 #5
problemet er blevet løst:) - lukker