Avatar billede ettena Nybegynder
12. juni 2001 - 19:54 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Homebanking på Macintosh - System 9.0?

Kan det lade sig gøre at køre Homebanking på en Macintosh. Jeg kan ikke få mit til at virke på trods af min bank mener det godt kan lade sig gøre? Jeg er kunde hos Sparekassen Faaborg: homepage: www.sparekassenfaaborg.dk
Avatar billede stigaard Nybegynder
12. juni 2001 - 20:29 #1
Nej, det kan du ikke!
Men du kan evt. bruge Virtuel PC så du kan emulere Windows.

Det virker ikke på Mac\'en fordi bankens sikkerhedssystem kræver at du har en \"nøgle\" på din computer og det virker altså ikke pt. på en Mac. Dvs. der er ikke noget galt med Mac\'en - det er bankerne der ikke gider at udvikle noget som også virker på Mac.

Der er kun, så vidt jeg ved, en bank i Danmark hvor du kan bruge en Mac som den er - og det er Jyske Bank.
Avatar billede mcphreak Nybegynder
13. juni 2001 - 12:14 #2
Der kan også bruges Mac til NextBank, og vistnok også basisbank. Men det er selvfølgelig også internetbanker. Men Virt. PC virker fint. Det har jeg selv arbejdet meget med.
Avatar billede lem Nybegynder
13. juni 2001 - 12:30 #3
Hvor får \"ettena\" Virtuel PC fra?
Avatar billede mcphreak Nybegynder
13. juni 2001 - 12:35 #4
En måde ville da være at købe det......
Avatar billede stigaard Nybegynder
13. juni 2001 - 12:36 #5
Avatar billede anhjch Nybegynder
25. juli 2001 - 12:37 #6
Jeg ved, at det ikke er det mest \"lovlige\" svar, men smid mig en mail på and22@mailme.dk og vi kan arrangere, at du kan købe en lille kopi af mig.
Avatar billede jewwwer Nybegynder
16. august 2001 - 14:21 #7
NextBank og et par af de andre netbanker accepterer kun \'lønslaver\'...

Hvis du er selvstændig erhvervsdrivende og ønsker en ok netbank er Jyske Netbank helt ok... simpel, men fin nok

Kræver Netscape 4.x