Avatar billede eclain Nybegynder
10. december 2007 - 16:35 Der er 8 kommentarer

Jeg tror internet explorer gemmer billeder ?

Hej.

Jeg har en problem. Jeg tror at mit it IE gemmer alle billeder som jeg ser på de hjemmesider jeg besøger. Da jeg koblede min playstation 3 til computeren og delte filer, så var der pludselig en kæææmpe stak billeder som jeg aldrig har gemt før, det bestod f.eks. bare af bannere og små mærkelig og store billeder fra hjemmesider. Det fylder virkelig på disk.

- Hvad skal jeg lige gøre ?

Mvh.
Thomas
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2007 - 16:40 #1
Avatar billede w13 Novice
10. december 2007 - 16:43 #2
Ja, det gør browsere som standard. =)
Avatar billede eclain Nybegynder
10. december 2007 - 16:45 #3
det hjalp mig ik særlig meget :)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2007 - 16:46 #4
Hjalp det ikke at sætte det flueben, beskrevet i artiklen?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
10. december 2007 - 16:47 #5
den gemmer automatisk dine billeder for at kunne indlæse siden hurtigere næste gang, at du besøger den.
Det skal du gøre for at frigøre pladsen:

Gå ind i: Funktioner->Internetindstillinger.
Her finder du området med cookies osv., og klikker på slet. så skal du vælge hvad du vil slette. Behold dine formulardata, og adgangskoder, og slet alt andet.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 22:50 #6
Du går op i Funktioner og så den første punkt (i UK windows hedder det Delete browing history) Så sletter du Temporary Internet Files - du kan dog også bare slette den mappe manuelt.
Avatar billede w13 Novice
13. februar 2008 - 16:29 #8
Lukketid?