Avatar billede jaudk Nybegynder
09. december 2007 - 18:09 Der er 3 kommentarer

min computer kan ikke gå på trådløs netværk mere?

hvad fejler min computer? den kan ikke gå på trådløs netværk mere, hverken min skoles eller det der hjemme.. - har prøvet at "reparere" det, men virker ikke - den kan sagtens finde min trådløse router, men skriver: "Begrænset eller ingen forbindelse".

andre bærbare kan godt gå på det trådløse, og min egen computer har virkelig været let at gå på trådløse netværk med før hen, men lige pludselig gider den ikke!?

det er en HP compaq nc8000
Avatar billede pendec Nybegynder
13. december 2007 - 00:20 #1
i nederste højre hjørne under keyboard, lyser "wireless on/off" lampen?

Det er nok også en Fn tast og i forbindelse med dine F taster kan du så vælge at aktivere netværks antennen igen.

Det lyder bare som en antenne som er slået fra :-)
Avatar billede jaudk Nybegynder
13. december 2007 - 11:27 #2
Den er slået til, kan også sagtens finde de forskellige trådløse netværk, men når jeg så opretter forbindelse til det skriver den: "Begrænset eller ingen forbindelse"
Avatar billede jaudk Nybegynder
23. december 2007 - 13:56 #3
nå, nu virker det igen lige pludselig af sig selv :S - den har nok bare haft et par dårlige dage..