Avatar billede megamikkel Nybegynder
06. december 2007 - 23:37 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

ny hjemmeside

hej hvem vil lave en hjemmeside som denne her htp://yahoo.dk så får i 200 point  (Næsten Alle mine point) for at lave den til mig.

her er noget mere info jeg har fået fra et firma jeg har kontaktet.

Men det kommer naturligvis helt an på kundens ønsker og behov
Vi udvikler primært projekter jo

den skal være lige som denne her: http://www.yahoo.dk/

Normalt ville vi tilbyde at levere udvikling og design mod et ejerskab på minimum 50%
Herefter er det partneres ansvar at markedsføre og skabe et brand

ok
det vil jeg gerne så

I dit tilfælde ville vi dog nok umiddelbart ikke være interesseret i en sådan løsning, men tilbyde en komplet udviklingsplan inkl. programmering og design til en startpris á 1 million euro
ok hvor mange kr er det

tror euroen ligger i en 7,58

er det for det hele

Nej altså, vi leverer systemet for 1.000.000 euro og herefter skal kunden selv fylde data i systemet. Kunden skal betale regningen før opstart

ok men er det ok hvis det blvier i kr
kunden er det så mig

ja, i så fald vil vi dog ligge et veksel og administrationsgebyr til så den samlede pris bliver 8.000.000 danske kroner

Og ja, du vil være kunden
8000000000 er det milliarder

uden tvivl

så mange penge har jeg ikke

nej så må du hellere skride over til nogle andre

hvem fx
prøv at lave et spørgsmål på exp.dk og tilbyd fx 200 point

okey

(du får 300 gratis point ved oprettelse)

det virker ikke der kommer ike nogen mail ud når man opretter sig
Husk at kontrollere at din E-Mail adresse "" er korrekt under indstillinger.
Avatar billede megamikkel Nybegynder
06. december 2007 - 23:41 #1
er der nogen der kunne tænke ig at hjælpe
Avatar billede megamikkel Nybegynder
06. december 2007 - 23:43 #2
hvornår tror i det er klart for skal snart i seng
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2007 - 23:43 #3
Heh.. Hvad går dette ud på? *ganke rodet og en smule uforstående e-mail for dem der ikke deltog i dialogen*

Vil du have lavet en kopi af yahoo søgemaskinen for 200 exp point?
Avatar billede enya Nybegynder
06. december 2007 - 23:45 #4
>bacardil: Så er det ikke kun mig, som ikke fatter spørgsmålet.. :)
Avatar billede megamikkel Nybegynder
06. december 2007 - 23:46 #5
nej bare en ny en som er lige så dan
ja 200men det er pga ,man ikke kunne give flere
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2007 - 23:52 #6
enya.. Kræver vist nærmest en doktorgrad at forstå det :D

megamikkel.. Prøv at tage fat i en designer, de kan sikker lave hjemmesiden uden data for et sted mellem 1000-5000 kroner
Avatar billede megamikkel Nybegynder
07. december 2007 - 00:00 #7
ok men det er fordi jeg har ikke så mange penge men ok det kan være jeg får råd på en dag.
Avatar billede megamikkel Nybegynder
07. december 2007 - 00:03 #8
barcadil har lige givet dig god karma hehe
Avatar billede megamikkel Nybegynder
07. december 2007 - 00:04 #9
også dig enya
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 00:05 #10
>megamikkel: Så må du i gang med at spare op. Held og lykke med det..! :) mvh. enya
Avatar billede megamikkel Nybegynder
07. december 2007 - 00:08 #11
enya ok tak

hvad kan man få lavet for 200 point
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. december 2007 - 00:18 #12
Det er nok ikke ret meget i dag, da webdesignere har nok at lave. Man modtager som regel hjælp til at få løst problemer herinde ikke udførsel af hele opgaver.

Men prøv at oprette et spørgsmål i Opgaver :: Grafiske opgaver :: herinde og spørg hvor meget folk skal have for, at løse dit problem i point/kroner.
Avatar billede justrace Novice
07. december 2007 - 00:27 #13
Gad vide om det er en "julefrokost" der er tidligt hjemme?
Avatar billede justrace Novice
07. december 2007 - 00:31 #14
Du kan da kopiere koden fra siden selv, ik' ?
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 00:33 #15
>justrace: *GG* Hvem ved..? Men i al fald en nyoprettet bruger på Eksperten.. :)
Avatar billede megamikkel Nybegynder
07. december 2007 - 00:34 #16
ok det vil jeg prøve
Avatar billede justrace Novice
07. december 2007 - 00:35 #17
Har lige lavet en nøjagtig kopi af siden, men den må jeg nok hellere holde for mig selv. Yahoo har nok flere penge end jeg har, til advokatsalær. *GG*
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:35 #18
Lukketid...???
Avatar billede megamikkel Nybegynder
28. januar 2008 - 17:58 #19
ok tak for jeres svar
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
12. februar 2008 - 20:49 #20
ved godt du har lukket denne her men... ville bare lige sige.. hvis du ikke har så mange penge.. hvad så med selv at prøve at lære at lave hjemmesider?.. ( en som yahoo, skal du nok ikke lige forvente på en uge )
men en begyndelse er altid godt :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. marts 2008 - 14:23 #21
OH MY GOD... Jeg ahr aldrig læst et så sort spørgsmål før :S
Avatar billede justrace Novice
26. marts 2008 - 17:19 #22
Så må du hellere lede videre... :)
Avatar billede justrace Novice
26. marts 2008 - 17:33 #23
Det her spørgsmål er der da lidt kød på, men når nogen bare skriver: "Hvad fejler min computer?", så er man virkelig på herrens mark. :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
15. september 2008 - 16:18 #24
Det var dog en dejlig tråd at læse på en ellers lidt for kedelig mandag.

Tusind tak for et godt grin :)
Avatar billede justrace Novice
15. september 2008 - 16:32 #25
Har det virkelig taget dig 6 måneder at tygge dig gennem den... *GG*
Avatar billede enya Nybegynder
15. september 2008 - 19:30 #26
Hej justrace.! Hvordan mon det står til hos dig..? Længe siden jeg har været på E.! Derfor dette "private" spm. Mvh. enya :)
Avatar billede justrace Novice
15. september 2008 - 23:15 #27
Hej enya, ja det er længe siden, jeg har heller ikke været ret meget på det sidste halve år. Min kone "rejste videre" d. 15 juni, så der har ikke været det helt store overskud. Det begynder dog stille og roligt at være en slags hverdag igen, men experten er ikke ret højt prioriteret, men det må jeg se om jeg kan få lavet om på.

Har fulgt med i tråden om at experten er ved at sygne hen, men kun på sidelinien, og det skal de negative stemmer s'gu ikke afgøre alene.
Avatar billede enya Nybegynder
15. september 2008 - 23:36 #28
Hej igen justrace. Rart at høre fra dig - men trist dét du skriver..! Forstår godt, der ikke har været det helt store overskud.!
Har ikke fulgt med i tråden, du nævner - har været på hosp. siden slutning af maj mdr. - så den tråd må jeg vist liiige finde.. Mvh. enya