Avatar billede relove Nybegynder
06. december 2007 - 11:08 Der er 1 kommentar

Hjælp til at sende mail fra flash

Jeg står og skal lave et mini site hvor man kan sende en mail fra. Email-adressen er altid det samme.
Jeg har kigget på noget php/asp/cgi ganske kort og har prøvet forskelige færdige mail løsninger.
Problemet er at jeg skal have det til at virke på en gratis host, og de er tit besværlige med mail scripts.

Nogle der har en løsning eller forslag?
Avatar billede webpassion.dk Novice
09. december 2007 - 22:36 #1
Flash:
Du skal lave en knap, med fx. sådan en kode:

on (press) {
    getURL("http://www.cybercity.dk/cgi-bin/FormMail.cgi", "", "GET");
}

Du må prøve at kontakte hosten, kan ikke se, at du kan sende mail fra Flash uden at have scriptet.