Avatar billede zypr3ex Nybegynder
12. juni 2001 - 16:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg...?

Hej allesammen...

Jeg har et lille problem:
Jeg har en zip-fil på en af mine sider men jeg kan ikke huske koden. Kender i en side hvor man f.eks kan skrive \"www.mit-navn.dk\" og så se alle zip-filerne på den?

p.s det er RIGTIG vigtigt.

-Zypr3ex
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2001 - 16:45 #1
hmmm hvad med at tjekke der hvor du har uploadet dine sider....

En generel løsning ville være en ret oplagt metode, til at \"låne\" folks sider...
Avatar billede zypr3ex Nybegynder
12. juni 2001 - 16:48 #2
Det er det der er problemet, jeg kan ikke huske koden til der hvor jeg har uploadet mine filer. Og mine com. er blevet formateret så det ligger ikke på den :(
Min F..... far der gjorde det. Har prøvet at snakke med min webhotel udbyder men han svarer ikke...
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2001 - 16:50 #3
Der er nok ikke andet for end at vente til han svarer så, eller at prøve dig frem med forskellige koder eller finde en af de gule Post-It\'s hvor du skrev det på sidst du glemte koden.
Avatar billede zypr3ex Nybegynder
12. juni 2001 - 16:55 #4
Jeg skrev til ham for 2 uger og 3 dage siden, og han har ikke svaret. Vil du ikke nok fortælle det?
Avatar billede zypr3ex Nybegynder
12. juni 2001 - 17:20 #5
-luk spm-
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2001 - 18:42 #6
Hvad er det for en udbyder...Ring til ham, plag ham, find ham, efterlys ham.

Og hvad skal jeg fortælle?? Kan ikke fortælle dig ret meget udover det du har fået at vide. Og nu er spørgsmålet jo lukket, så har du jo nok fundet en løsning.