Avatar billede nalkapon81 Nybegynder
06. december 2007 - 10:53 Der er 4 kommentarer

Imac starter ikke

Hey Folkens, jeg har lige fået en imac med det nye leopard osv, mit problem er bare at jeg prøvede at installere xp(via bootcamp) på den da jeg gerne vil spille mine spil som ik kører med mac.

Men under installationen gik det lidt galt så jeg genstartede maskinen igen men nu får jeg kun en hvid skærm og andet sker der ikke.
Jeg har prøvet at holde c tasten nede under opstart, prøvet med de forskellige cder jeg fik, men der sker intet!!!

Nogle der kan hjælpe????
Avatar billede aeblenet Nybegynder
06. december 2007 - 17:30 #1
1:
Genstart og hold straks efter tryk på startknappen, ALT nede, indtil du ser et billede af 2 Harddiske.
Vælg Macintosh HD og tryk på retur.
---

Eller 2:
Indsæt den medfølgende DVD med softwaren til Leopard.
-tryk på startknappen og hold "c" nede indtil den snurrer i drevet og viser dig en dialog (tag den herfra) evt geninstallér helt fra scratch . . .
---
Eller 3:
Bliv ved med at genstarte og lad den stå og tygge lidt på det hele.
-det skaer ofte at den selv finder vej . . .
Avatar billede nalkapon81 Nybegynder
10. december 2007 - 12:23 #2
Prøvet, men der sker stadig ik noget, kun en tom hvid skærm.

Og den er blevet fejlmeldt fordi apple support mener at der er noget galt med harddisken!!!!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. december 2007 - 15:07 #3
Sendes ind.
Avatar billede peter_bach_pedersen Nybegynder
12. januar 2008 - 16:11 #4
Hej aeblenet!

Har i dag oplevet dette ved installation af XP via Boot Camp.....

Hvad blev resultatet? Bliv din disk byttet eller ??