Avatar billede hdmc Nybegynder
05. december 2007 - 18:00 Der er 6 kommentarer

Blank skærm ie7

Sidder med en xp home med 2 brugere. Den ene bruger fungerer fint. Den anden er der problemer i ie7. Nogle sider bliver simpelthen ikke vist.. Blank skærm..
Den ene side er windows update.

Er der nogen der ligger inde med en løsning eller bare gode ideer til hvad det kan være?

Takker
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. december 2007 - 16:25 #1
er der samme ikoner begge steder på skrivebordet er programmerne de samme??
har det fungeret før med ie?inden opgradering??
Avatar billede hdmc Nybegynder
12. december 2007 - 08:40 #2
Det hele ser ens ud. Men en forskel må der jo være siden det virker på den ene men ikke på den anden. det der undrer mig er:  der er bare en helt blank indhold.. intet i explore winduet og ingen fejl meddl.
Avatar billede reinelt Nybegynder
12. december 2007 - 10:27 #3
http://search.microsoft.com/results.aspx?q=fejl++ie7+bruger+&qsc0=0&SearchBtn0=S%C3%B8g&FORM=QBME1&l=1&mkt=da-DK&PageType=99 her er nævnt brugerproblemer som du beskriver, men ikke hvordan man retter dem i ie 7. Var fejlen inden opgradering til ie 7??
prøv og ring til mig på 43909771 mellem kl. 16,30 og 17,30 hvis du kan??
Avatar billede hdmc Nybegynder
14. december 2007 - 12:31 #4
Har ikke haft mulighed for at se på det.. Er ikke på min egen pc.. Mener bare det er mærkeligt når det virker fint på en bruger og så ikke på en anden.. opretter man en ny bruger kommer fejlen også..
14. december 2007 - 12:41 #5
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede welder Nybegynder
06. januar 2008 - 03:14 #6
http://support.microsoft.com/kb/281679 Prøv og se her, det kan være det, har et ligende problem, med det har ikke hjulpet mig.