Avatar billede rexso Nybegynder
04. december 2007 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Navn til site.

Hej, Står og mangler et navn til et gamer site.
Det blivet et web2.0 website til gamer så de kan finde lanparties og events i danmark, bl.a. via googleMaps.
Det er kun til en Beta version da det er til et skoleprojekt.

Håber der er nogle der har et godt navn til sådan et site :)
Avatar billede swiatecki Novice
04. december 2007 - 17:26 #1
GameFinder
FightFinder
LanMap

bare et par bud ;)
Avatar billede htx98i17 Professor
04. december 2007 - 19:27 #2
LanPlan.dk
LanSøger.dk
AllGamer.dk
LanGamer.dk
LanEvents.dk
LanCalender.dk / LanKalender.dk
LanSchedule.dk
LanKort (landkort... hoho :-)
LanParties.dk
Lanfester.dk
LanOversigt.dk
LanIndex.dk
GreatLan.dk
LysOverLan.dk
SpotEtLan.dk
LanSpot.dk
YellOutLan.dk / yellout.dk
Avatar billede rexso Nybegynder
06. december 2007 - 09:49 #3
Jeg kan da se at jeg har glemt og sig at det skal være et engelsk navn og .com domæne.
Nogle super gode bud, så håber der også kommer nogle engelske.
Avatar billede htx98i17 Professor
06. december 2007 - 10:10 #4
grrr :-)

Et internationalt navn og internationalt domæne til en dansk side om danske events i Danmark ? :)
Avatar billede rexso Nybegynder
07. december 2007 - 15:49 #5
Et internationalt navn og internationalt domæne, til en international side, som primært tager udgangspunkt i danmark :)

Men har fundet et navn nu... Espotter, kort for Event-spotter, da det er event/lanparties vi laver om.. men tak for hjælpen, point skal du da have alligevel :)