Avatar billede martinmic Nybegynder
04. december 2007 - 14:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Test prorammer til hardware

Hej alle.

Jeg skal bruge et rigtigt godt program, som man kan lave en bootcd med, som så tester mere eller mindre ALT af computerens hardware for fejl. Jeg har kigget lidt på tufftest, men kender ikke noget til det. Er der nogen som kan komme med nogle rigtig gode forslag.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. december 2007 - 15:07 #1
Prøv at kigge på denne:

http://www.ultimatebootcd.com/
04. december 2007 - 15:49 #2
Avatar billede martinmic Nybegynder
05. december 2007 - 08:36 #3
Hmm ja.. jeg havde godt nok brugt ultimatebootcd, men ville gerne have et der tjekkede ALT på en gang, uden at jeg skulle hen og vælge memtest og der efter cputest o.s.v Så har i nogle flere? :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. december 2007 - 09:54 #4
Skal du teste dit HW, så er du nødt til at bruge de bedste testprogrammer til formålet.

Og jeg mener nu nok, at det er hvad Ultimate indeholder.

Så du kan måske nok finde en eller anden fancy test CD, men tror ikke den vil være så effektiv og præcis, som de programmer du finder på Ultimate.
Avatar billede martinmic Nybegynder
05. december 2007 - 17:30 #5
hmmm... tjaa.. Men nu spørger jeg om der er nogle andre, eller om der er nogen som har erfaring med tufftest, som jeg egentlig syntes virker okey, men ikke har nogen erfaring med desvære.
Avatar billede martinmic Nybegynder
08. maj 2008 - 11:52 #6
hmm.. ikke så meget hjælp.. :D
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. maj 2008 - 16:08 #7
Hvad var der galt med larrys og mit forslag?