Avatar billede superstoffer Nybegynder
04. december 2007 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Søger professionelt webudviklingsfirma

Hej allesammen,

Jeg vil høre om nogen kender til nogle professionelle udenlandske (eller danske) udviklingsfirmaer til større sider?
Det må gerne være Indien, Rusland, osv. , men danske er også okay.
Det er en side i stil med f.eks. Just Eat, QXL, m.fl., men hvad selve indholdet skal være, vil jeg ikke afsløre her...
Det skal være et ASP .net -certificeret firma og jeg vil blive glad hvis det evt er et firma I selv har erfaringer med.

Det er et stort projekt, så jeg gider ikke se posts som "jeg kan lave det for 1000 kr." el. lign.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
04. december 2007 - 15:01 #1
prøv med www.nemsoft.dk
Avatar billede areon Nybegynder
04. december 2007 - 16:00 #2
Vi vil meget gerne høre mere om projektet.

Kunne du sende yderligere oplysninger på sorensen@propeople.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede 2c Nybegynder
04. december 2007 - 16:07 #3
Hej,

Jeg sidder i en mellemstor dansk virksomhed hvor vi tit laver webløsninger fra 150.000 og op. Vi er MS Gold certificeret.

Jeg vil meget gerne høre mere om projektet.

Vil du sende yderligere oplysninger på min mail?: c_cluts@hotmail.com
Avatar billede snappi-v Nybegynder
04. december 2007 - 16:53 #4
Hej Superstoffer,

Vi kan assistere med opgaven. Har du et telefon nr. hvor jeg kan ringe til dig på?

Webmoni
Vestergade 14
4850 Stubbekøbing

Tlf.: (+45) 2293 5041
CVR nr.: 30 86 81 96
E-Mail: kontakt@webmoni.dk
web: www.webmoni.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. december 2007 - 00:01 #5
Vi er intresseret i at høre om projektet, som udgangspunkt er vores specialeområde OOP basseret udvikling i PHP, men vi har også en del kompetencer inden for .NET, tag et kig på vores hjemmeside http://www.mc-solutions.dk hvor du kan se nogle af vores referencer, der vil du se en række store danske virksomheder som har været yderst tilfreds med vores  løsninger.

Hvis det fanger din interesse vil jeg foreslå du giver mig et kald engang imorgen, jeg har møder indtil klokken 14.15 men herefter skal du være velkommen til at ringe hele dagen.

Mobil Tlf 40 511 627

Mvh
Mikkel Christensen, MC Solutions
Avatar billede superstoffer Nybegynder
08. december 2007 - 20:18 #6
Jeg takker for de mange tilbagemeldinger og kontakter de relevante folk mandag!

/superstoffer