Avatar billede sigmadk Nybegynder
02. december 2007 - 10:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med favicon i IE?

Hej,

Jeg har problemer med at få vist mit favicon.ico i Internet Explorer på denne http://www.onthego.dk/_index.php . Ikonet virker i Firefox og Safari, men altså ikke i IE.

Ikonet ligger her: http://www.onthego.dk/favicon.ico

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:03 #1
At du sikkert bruger IE6. IE7 har ikke det problem, men IE6 har.
Avatar billede sigmadk Nybegynder
02. december 2007 - 11:07 #2
Jeg bruger IE7 og får intet ikon frem :( Kan du se ikonet?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:10 #3
Ja.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:12 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Indstillinger ved Browserdata -> markér "Hver gang jeg besøger webstedet".
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:13 #5
Så vil IE indlæse alt på ny ved hvert besøg. Det er din cache der driller.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:15 #6
Det er specielt billeder der ikke bliver opdateret, hvis den indstilling ikke er sat. Et must, hvis man selv laver hjemmesider.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:16 #7
Et klik på F5 tasten burde også genindlæse siden, så du kan se dit nye ikon, men det virker ikke altid.
Avatar billede sigmadk Nybegynder
02. december 2007 - 11:21 #8
Så nu er mit IE indstillet som forklaret, men det virker stadig ikke... Skal jeg bare gå ud fra at alle andre kan se det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:28 #9
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:29 #10
Prøv at rydde din cache, og sæt størrelsen til 10Mb. Det gøres samme sted.
Avatar billede sigmadk Nybegynder
02. december 2007 - 11:35 #11
sådan nu virkede det:) Tak! Laver du et svar?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:37 #12
Ok.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. december 2007 - 11:43 #13
Tak for point :-)