Avatar billede php-pimp Nybegynder
01. december 2007 - 19:41 Der er 1 kommentar

hp medie center fjernbetjening. og kornede billeder.

Jeg har 2 problemer.

1. Jeg har købt en stationer hp computer med Vista da jeg vil se tv på den opdager jeg at billede kvaliteten er utrolig dårlig kan jeg gøre noget ved det?

2. der fulgte en fjernbetjening med til computeren men jeg kan ikke få den til at virker der er batterier i og når jeg trykker på en knap er der en lampe der lyser rødt som på normale fjernbetjeninger.

nogle der kan hjælpe mig med mine 2 problemer?
Avatar billede fuglen1 Novice
02. december 2007 - 10:30 #1
Jeg gætter på at du modtager analog tv.
samt hvordan er signalet på andre fjernsyn og hvordan er signel vejen.
hvis der dårligere kabler hjælper det med en antenneforstærker, da at den ikke kan fremtrylle et signal som ikke er der

Modtager du via antenne så gå over til digital modtagelse

Med hensyn til fjernbetjeningen er ir modtageren tilsluttes pcrn, samt at fjernbetjeningen er opsat korekt i det du bruger.