Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 18:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

YouTube Ripper

Hvorfor kan man ind imellem ikke hente en fil med YouTube Ripper??

Seneset kan jeg ikke hente en fil som jeg tidligere har kunne hente. Nu får jeg bare beskeden 'Intet fundet'.
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 18:43 #1
Er der evt. en alternativ måde at gemme videoen på?
(Stadig det andet spørgsmål der giver pointene)
Avatar billede enya Nybegynder
01. december 2007 - 18:46 #2
Hvilke points...? ;-)
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 18:49 #3
Shit, hvordan jeg har fået oprettet det sådan ved jeg sq ikke.
Nå, men den der kan hjælpe får 30 point. Jeg lægger dem i en ny tråd.
Avatar billede enya Nybegynder
01. december 2007 - 18:50 #4
Tror faktisk at du kan ændre det i dette spm. - ved dog bare ikke hvordan..
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. december 2007 - 18:58 #5
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 19:09 #6
YouTube Ripper ...
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
01. december 2007 - 19:17 #7
Ellers prøv at brug GooTube, det plejer jeg (søg på google efter det)..

Derefter kan du jo konvertere videoen til en avi fil (eller anden) på http://media-convert.com
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 19:32 #8
Det virkede.
Jeg behøver ikke konvertere til noget. flv-formatet åbner Classis Media Player, hvilket er fint. Skal bare have videoen liggende på skrivebordet.
Avatar billede cavatino Nybegynder
01. december 2007 - 20:04 #9
Læg et svar.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
01. december 2007 - 21:24 #10
Svar..

Godt at du kunne bruge svaret ;)
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
19. januar 2008 - 22:39 #11
Jeg plejer at benytte en online ripper:

http://www.ripzor.com/youtuberipper.html

Kræver dog, at man efterfølgende omdøber den downloaded video.