Avatar billede satyriasis Nybegynder
30. november 2007 - 17:05 Der er 1 løsning

wow resetter ved log ud

Hej Eksperter.

Jeg er begyndt at spille wow igen efter en lille pause, men nu har jeg store problemer med mine addons.
Hver gang jeg logger ud af spillet, resetter wow alle mine indstillinger. Altså hvordan mit interface er stillet op, og hvilke addons der er deaktiveret.

Det er virkelig irriterende og kan ikke finde ud af hvad der er galt. Har prøvet at slette min WTF mappe, men det virker ikke.

Har tænkt på om det måske kan være en virus der kan gøre det?
Avatar billede satyriasis Nybegynder
12. august 2008 - 01:21 #1
Det var åbenbart en addon der havde en virus i sig.
Et par dage efter det skete, fik jeg en mail fra blizzard med at der var blevet solgt guld fra min konto, og de havde lukket min konto.. kan dog åbne den éen gang mere, før det bliver permanent