Avatar billede zenne Novice
30. november 2007 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Prosonic TV - børnesikring!

Hej
Jeg har et prosonic tv med child lock på. Jeg lavede koden for et stykke tid siden, og nu er problemet så at jeg har glemt den. Nogle som har en ide om man evt. kan komme uden om den? Der er jo ikke meget hjælp at finde på nettet, da Prosonic er en del af Dansk Supermarked. Har endvidere været nede hos Bilka, men ekspidienten siger at der ingen hjælp er at hente. Mangler desuden også min manuel.

På forhånd tak!
Avatar billede zenne Novice
09. februar 2008 - 11:43 #1
Lukker
Avatar billede CBergo Nybegynder
15. oktober 2009 - 18:02 #2
Jeg har samme problem, fandt du en løsning?
Avatar billede takys Nybegynder
16. november 2011 - 23:10 #3
Prøv udfyld med enten kun fire til seks nuller.  Virker det ikke så et-tal, prøv så 8-tal, -virker det heller ikke så tag masterkode, som virker på en del prosonic. Masterkoden er 962326  .
Værsgo :-)  Hvis du har den samme menu som mig, så har man uden at ville det slået børnesikring til, og vups er der ingen vej tilbage.  -Håber det her hjalp dig og andre.