Avatar billede sineudeng Nybegynder
29. november 2007 - 22:19 Der er 17 kommentarer

Hjælp GIF der skal føres mindre

Hey :)

Jeg har to korte klip/animationer i gif. De fylder omkring 600 kb hver især, men jeg skal have dem til at fylde max fylde 150 kb hver. Og det kan jeg ikke finde ud af.... :)

Så jeg tænkte på, hvordan man gør :s
Jeg har ikke fotoshop, og min fotostudio duer ikke til det (det er måske selvsagt?)

Hilsen Sine
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. november 2007 - 15:59 #1
prøv at downloade dette program som kan konverter billeder. http://www.tucows.com/preview/194967
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. november 2007 - 16:34 #2
hvis du har windows xp er der under tilbehør et paintprogram der kan formindske billeder.
Avatar billede sineudeng Nybegynder
30. november 2007 - 17:26 #3
Jeg har downloadet programmet, og jeg har kigget lidt på det...

Jeg kan godt gøre det mindre (i pixels) - men så "stopper animationen", og det er kun et "enkelt billede" - det er når, jeg stopper animationen (ellers kan jeg ikke gøre noget) og så resizer under "Images"
Jeg er lidt af en hat til sådan noget her, kan du måske sige, hvor jeg skal gøre det henne? :)

Sine
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. november 2007 - 19:28 #4
har du prøvet mit andet forslag med xp hvilket program kører du??
Avatar billede sineudeng Nybegynder
30. november 2007 - 22:31 #5
Hey :)

XP, men jeg har ikke paint. Duer det med animationer?

-Sine
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. december 2007 - 10:03 #6
Det ligger i min udgave af xp som hedder home editon programmet ligger i tilbehør
animationer er ikke nævnt i paint.
Avatar billede sineudeng Nybegynder
01. december 2007 - 11:04 #7
Hmm. det har jeg ikke... :s

Men tak for hjælpen :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. december 2007 - 14:47 #8
Det er tit der i forbindelsé med installation af en ny printer er programmer
om foto med. har du en nyere printer?
jeg vil prøve at søge blandt mine cder om der skulle være noget jeg kunne kopierer til dig
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. december 2007 - 16:52 #9
jeg kan ikke finde nogen der kan klare dit behov for animation
Avatar billede sineudeng Nybegynder
05. december 2007 - 02:44 #10
Hey Reinelt :)

Tak for din hjælp. Det var sødt af dig.

Hilsen Sine
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. december 2007 - 11:20 #11
det var så lidt jeg håber nogen løser det for dig
Hvis noget program skulle dukke op har jeg dig i erindring
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. december 2007 - 09:53 #12
prøv dette link http://area.autodesk.com/ der er softwaretrial som du kan låne en vis tid men du skal tilmelde dig programmet hedder mava og ligger lidt neden på siden til venstre.
Avatar billede sineudeng Nybegynder
06. december 2007 - 19:40 #13
Hej :)

Jeg forsøgte, men jeg fik en fjlmelding op med at den type installation ikke var understøttet af min processortype... hvad så end det betyder?

Sine
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. december 2007 - 09:09 #14
det betyder din maskine ikke har en processor der er stor nok, så du kan ikke
kører det program.
hvor gammel er din pc??
Avatar billede sineudeng Nybegynder
07. december 2007 - 15:50 #15
Ehm... tror, den er omkring 4 - 5 år?
07. december 2007 - 16:11 #16
Hej Sine
Prøv det nederste program på dette link:
http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=us-Ulead/UleadProcessLayout&lc=en&ppg=CorelCorp/Trials/Login&pid=1175263345855&cid=1179844639534

Jeg er ret sikker på, at det kan håndtere dit problem.
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. december 2007 - 16:37 #17
ser meget fornuftigt ud selvom det kun er i 15 dage. godt gået erik
Jeg håber Sines lidt ældre maskine kan klare kravene.