Avatar billede coolfish Nybegynder
29. november 2007 - 18:24 Der er 1 kommentar

Binde VPN client til et netkort

Er det muligtigt at binde en VPN client til et bestemt netkort(eth1) i debian. Efter jeg har to netkort som er tilsluttet til Internet.

Men jeg køre kun i ren tekst mode. Så hvis der er en løsning på mit problem. Så skal det kunnes klares med tekst kommandor og filer.
(Men jeg kan installer Xserver hvis det er nødvendigt)
Avatar billede bingo789 Nybegynder
02. december 2007 - 10:57 #1
Prøv at se på "route add", den bude kunne løse dit problem (ihvertfald indtil du booter).