Avatar billede steak Nybegynder
29. november 2007 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apple iPhone

Hej.

Jeg har overvejet at anskaffe mig en Apple Iphone. så har jeg vöret inde på mobilpriser.dk og der koster den over 5000 men inde på apple.com can jeg få den for 399$ . Men er måske ikke den bedeste til engelsk så er der nogen som kan forklare mig om der fordi det med Abonnement eller noget ? og så hvis jeg käber den ved apple om der overhovedet er dansk på den ? .

http://www.apple.com/iphone/
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 12:07 #1
Jeg er ret sikker på at de ikke sender den til Danmark/EU til den pris... Den er råddendyr uden abonnement... den er nu også dyr med abonnement.

mvh.
madshammer
Avatar billede steak Nybegynder
29. november 2007 - 13:09 #2
ja okay. men hvis jeg skal have en til danmark uden abonnement hvor vil så vöre best og billigst at käbe den ? (:
Avatar billede steak Nybegynder
16. august 2008 - 14:29 #3
...