Avatar billede hamsi Nybegynder
12. juni 2001 - 10:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan rettter man tid/dato i pc banken

Hej jeg kan ikke finde det sted hvor man kan rette tid/dato, fordi hvis jeg ikke rettte det kan jeg ikke udsende eller indkomme noget......
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2001 - 11:04 #1
hvilken pc bank? Du må nok smide nogle flere oplysninger på bordet....Tror du ikke det er uret på din computer der skal rettes?
Avatar billede jimse Nybegynder
12. juni 2001 - 11:06 #2
Normalt bliver tiden bestemt af din PC, d.v.s passer tiden i din computer skulle der ikke være nogen problemer med PC-bank
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. juni 2001 - 11:09 #3
Er det pc\'en dato/tid du vil ha\' stillet så går du ind i kontrolpanelet og klikker på dato/klokkeslet.
Du kan selvfølgelig også stille den ibios!

PS: Min bank checker ikke min tid/dato, kun i det gamle system, men det kunne slås fra.
Avatar billede jimse Nybegynder
12. juni 2001 - 11:32 #4
Hvorfor gå ind i kontrolpanelet, når man kan dobbeltklikke på klokken i nederste højre hjørne og stille tiden der?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. juni 2001 - 11:41 #5
Selvfølgelig, det er fordi jeg ikke har den der ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. juni 2001 - 11:42 #6
Kan det passe at du bruger det gamle BG-bank system?
Avatar billede hamsi Nybegynder
15. juni 2001 - 19:18 #7
Det er unibanks pc bank. Jeg ved godt hvordan retter tiden på computeren, men den siger jeg ikke kan gå videre , fordi tiden er forkert( tiden på computeren er rigtig).
Avatar billede hamsi Nybegynder
15. juni 2001 - 19:19 #8
Det er unibanks pc bank. Tiden på computerén er rigtig og jeg kan godt finde ud af at rette den, men den vil ikke gå i gang før tiden er rettet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. juni 2001 - 19:56 #9
Du må ha\' et atomur koblet til din pc, så er der ingen tvivl.
Jeg har en der hedder Chameleonclock, holder sig ajour med Bernina i Østrig eller lign. kommer på timeslag og proklamerer hvad klokken er, og der er ikke mikrosekunder mellem den og Radioens kl.
Stemmen kan slås fra!

http://www.lux-aeterna.com/clock/

Takker iøvrigt for pointene ;o)