Avatar billede klitberg Nybegynder
28. november 2007 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fang brugerens IP

Jeg er som en del af et projekt på AAU i gang med at konstruere et Online Assessment System. I den forbindelse skal vi lave en log over alle transactions og skal selvfølgelig bruge brugerens IP. Den kan jeg finde på en ASP side, men det ville være mere praktisk hvis vi kunne fange den i forbindelse med vores DB kode. Denne er dog en helt almindelig C# fil, og det er derfor umiddelbart hverken muligt at bruge Request.ServerVariables eller this.Context.Request.ServerVariables...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg så skal gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. november 2007 - 15:45 #1
HttpContext.Current.Request
Avatar billede arne_v Ekspert
28. november 2007 - 15:45 #2
Medn jeg vil anbefale at redesigne, saa web laget sende den info ned til data laget !
Avatar billede klitberg Nybegynder
28. november 2007 - 16:01 #3
ok mange tak - vil overveje redesign ;) Smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
28. november 2007 - 16:07 #4
ok